اجاق گاز رومیزی
بهترین و متنوع ترین مدل های اجاق گاز رومیزی
پرنیان

نوع اجاق گاز

ویژگی ها

طول اجاق گاز

33100

پرنیان  ، برای زندگی …

محصول جدید مدل 1227
اینجا کلیک کنید
اجاق گاز PB5211
اجاق گاز PB4102
اجاق گاز PB5216
اجاق گاز PB5113
اجاق گاز PB5109
اجاق گاز PB5213
اجاق گاز PB5209
اجاق گاز PB5401
اجاق گاز PB5111
اجاق گاز PB5212
اجاق گاز PB5302
اجاق گاز PB5210
اجاق گاز PB3203
اجاق گاز PB5108
اجاق گاز PB2101
اجاق گاز PB3202

اجاق گاز رومیزی

پرنیان به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان  اجاق گاز توکار یا اجاق گاز رومیزی (صفحه ای ) در ایران همواره تلاش نموده است . تا از آخرین تکنولوژی روز دنیا در تولید اجاق گاز های خود بهره گیرد و  با طراحی متنوع و با کیفیت پاسخگویی نیاز مشتریان محترم خود باشد.

انواع اجاق گاز 

 از نظر  جنس و تعداد شعله به چند دسته اجاق گاز شیشه ای ، اجاق گاز استیل ، دو شعله ، سه شعله ، چهار شعله و پنج شعله تقسیم می شوند. حائز اهمیت است که استیل این محصولات از جنس استنلس استیل 304 با کیفیت تولید شده اند و شیشه به کار رفته در این محصولات شیشه سکوریت مقاوم در برابر حرارت و دما بالا  می باشد .

ویژگی ها

طراحی زیبا و منحصر بفرد گاز های صفحه ای پرنیان از بارز ترین ویژگی های این تولیدات است . همچنین تجهیز شدن این گاز ها به ترموکوپل فوق سریع (Top Time) ، استفاده از سرشعله های سری F و HE  با راندمان حرارتی بالا ، دارای چدنی های مقاوم در برابر حرارت و تغییر رنگ ، ضخامت رویه های استیل 0.8 میلیمتر و استفاده از شیشه های سکوریت نشکن با ضخامت 8 میلیمتر 

آشنایی بیشتر با محصولات پرنیان

برای مشاهده همه محصولات اجاق گاز رومیزی پرنیان  می توانید از لیست آنلاین محصولات سایت استفاده نمایید که همواره جدیدترین محصولات پرنیان را به نمایش می گذارد . همچنین شما می توانید از طریق لینک کاتالوگ محصولات در بالا همین صفحه لیست اجاق گاز های پرنیان را دانلود نمایید .یا از طریق صفحه دانلود کاتالوگ به کاتالوگ دیجیتال محصولات پرنیان دسترسی پیدا کنید .برای دریافت قیمت اجاق گاز  شما می توانید با واحد فروش پرنیان(02172964000) تماس حاصل فرمایید و آخرین لیست قیمت اجاق گاز را دریافت نمایید .یا از طریق صفحه تماس با ما در همه مراحل خرید و استفاده از محصول با ما در ارتباط باشید .

گاز رومیزی پرنیان

رشد روزافزون جمعیت و سرریز شدن جمعیت به سوی شهرهای بزرگ‌تر و توسعه‎‌ی شهرها، باعث شده است قیمت مسکن بالا برود و افراد مجبور به زندگی در خانه‌هایی با متراژ پایین‌تر بشوند. این تغییر سبک زندگی باعث شده است وسایل خانه نیز به تناسب میزان فضایی که هر خانه در اختیار قرار می‌دهد بالا برود و وسایل قدیمی شکل تازه‌ای به خود بگیرند.

یکی از لوازم آشپزخانه که در پی این تغییر سبک زندگی شکل تازه‌ای به خود گرفته است، اجاق گاز رومیزی است. این نوع اجاق گاز برخلاف اجاق گاز کلاسیک یا مبلی نیاز به فضای زیادی برای نصب ندارد و تنها بر روی قسمتی از کابینت یا میز آشپزخانه نصب می‌شود و قابل استفاده است.

 

گاز رومیزی چیست؟

گاز رومیزی درواقع به گازهایی گفته می‌شود که در قسمت زیرین خود فر یا کابین ندارند و معمولاً با ارتفاع بین پنج تا پانزده سانتی‌متر روی میز یا کابینت قرار می‌گیرد. این نوع اجاق گاز قابل‌حمل بوده و به‌طور دائمی بر روی جایی نصب نمی‌شود.

با این حال یک اشتباه مصطلح بین مردم وجود دارد که به اجاق گاز توکار یا گاز صفحه‌ای، گاز رومیزی می‌گویند. در این یادداشت هرجا از اجاق گاز رومیزی استفاده کردیم، منظور همان اجاق گاز صفحه‌ای است که به‌صورت توکار و غیرقابل حمل بر روی سطح آشپزخانه نصب می‌شود.

یکی از انواع گاز رومیزی، گاز رومیزی پرنیان است که طراحی و تولید انواع اجاق گازهای صفحه‌ای، رومیزی را در میان تولیدات خود قرار داده است. این شرکت با توجه به حفظ کیفیت در عین پایین نگه داشتن قیمت توانسته جای خود را در بازار لوازم آشپزخانه علی‌الخصوص انواع اجاق گاز، باز کند و به محبوبیت در بین مشتریان دست پیدا کند.

گاز رومیزی چه انواعی دارد؟

گازهای صفحه‌ای پرنیان را با توجه به عوامل مختلفی تقسیم‌بندی می‌کنند. بدیهی است که فرایند قیمت‌گذاری بر روی این اجاق گازها نیز بر اساس همین امکانات و ویژگی‌ها صورت می‌گیرد.

در ادامه به معرفی انواع گازهای صفحه‌ای پرنیان می‌پردازیم. این اجاق گازهای رومیزی و صفحه‌ای در انواع شیشه‌ای، استیل، دو شعله، سه شعله ،چهار شعلهو پنج شعله ، لمسی و ایتالیایی تولید و به بازار عرضه می‌شوند. قیمت اجاق گازهای صفحه‌ای پرنیان بر اساس کیفیت متریال به کار رفته در آن و نیز ظرافت و زیبایی ظاهری متغیر است.

گاز صفحه‌ای شیشه‌ای پرنیان

همان‌طور که از نام آن‌ نیز پیداست، اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای از جنس شیشه ساخته شده است. شیشه‌ی استفاده شده در تولید این نوع اجاق گاز از نوعی شیشه‌ی ضد ضربه و ضد خش با ضخامت مناسب استفاده شده است و این امکان را برای سازنده به وجود آورده است تا صفحه نمایش دیجیتال بر روی ان تعبیه شود. این نوع اجاق گاز معمولاً به دلیل ظاهر زیبایی که به آشپزخانه می‌دهد مورد توجه قرار می‌گیرد. هرچند عده‌ای بر این باورند که اجاق گاز صفحه‌ای شیشه‌ای نسبت به انواع دیگر آن دارای استحکام و دوام کمتری است و ممکن است تحمل وزن‌های سنگین را نداشته باشد. اجاق گاز رومیزی پرنیان در نوع شیشه‌ای، دارای استحکام بالاتری نسبت به سایر انواع گاز موجود در بازار است.

توصیه می‌شود که پس از پخت‌وپز صفحه‌ی این نوع اجاق گاز را با اندکی شوینده و یک دستمال نرم تمیز کنید تا اثرات لکه و چربی از روی آن پاک شود.

گاز صفحه‌ای استیل پرنیان

گاز صفحه‌ای استیل پرنیان به دلیل دارا بودن استحکام بیشتر و امکان هماهنگی رنگ ان با سایر لوازم آشپزخانه مثل یخچال و گازهایی که دارای رنگ‌های نقره‌ای هستند ، طرفداران خاص خود را دارد.

این نوع گاز صفحه‌ای از استیل ضد زنگ و ضد خش ساخته شده است و نسبت به نوع شیشه‌ای ازاستحکام بالاتری برخوردار است. این ویژگی سبب می‌شود تا مصرف‌کنندگان بتوانند تعداد بیشتری قابلمه را به‌طور همزمان بر روی گاز قرار دهند و نگران آسیب دیدن یا شکستن گاز صفحه‌ای استیل خود نباشند.

یکی دیگر از مزیت‌های گاز صفحه‌ای استیل این است که هنگام انباشت چربی و سوختن  یا سر رفتن مواد غذایی بر روی گاز، می‌توان سطح آن را به راحتی با مواد تمیز کننده توسیه شده توسط خود شرکت به طور کامل تمیز کرد .

گاز صفحه‌ای لمسی پرنیان

اجاق گازهای صفحه‌ای لمسی با نمایشگر دیجیتال و برای روشن و خاموش کردن یا تنظیم شعله به‌کار می‌روند، دارای صفحه‌ی لمسی دیجیتالی هستند. اجاق گازهای صفحه‌ای لمسی پرنیان برخلاف مدل‌های کلاسیک، ایمنی بیشتری در برابر نشتی گاز دارند. از این رو قدرت آن‌ها بالاتر است و زمان پخت غذا را پایین می‌آورند.

گاز صفحه‌ای دو، چهار و پنج شعله‌ی پرنیان

گازهای صفحه‌ای با توجه به نوع نیاز مصرف‌کنندگان و میزان فضایی که برای نصب در اختیار دارند به انواع دو شعله تا چهار شعله تقسیم‌بندی می‌شوند.

در کاتالوگ ارائه شده توسط شرکت پرنیان، انواع این اجاق گازها قابل مشاهده است. اجاق گازهای صفحه‌ای پرنیان که تعداد شعله‌هایی بالاتر از چهار عدد دارند، دارای یک سرشعله برای قرار دادن دیگ‌های بزرگ به اصطلاح شعله پلو پز هستند.

این امکان برای آشپزی ایرانی بسیار مفید است چرا که پخت آش، پلو و سایر غذاهایی که در حجم زیاد طبخ می‌شوند و نیاز به میزان حرارت بالا دارند در آشپزی ایرانی رایج است.

گاز صفحه‌ای ایتالیایی پرنیان

لجاق گاز صفحه‌ای ایتالیایی پرنیان در حال حاضر در مدل های مختلف در دسترس مصرف‌کنندگان است. این مدل اجاق گاز های صفحه‌ای یا رومیزی دارای پنج شعله هستند که به شیوه های  مختلف بر روی گاز قرار می گیرند.

 بخش های مختلف متریال استفاده شده در ساخت گاز صفحه‌ای ایتالیایی پرنیان ساخت کشور ایتالیا هستند از این رو مصرف‌کنندگان می‌توانند مطمئن باشند که با هزینه‌ای بسیار کمتر از انچه قرار است برای محصول ایتالیایی بپردازند، قادر خواهند بود محصولی داخلی باکیفیت و با استانداردهای محصول خارجی خریداری کنند.

ویژگی‌های اصلی گاز صفحه‌ای پرنیان کدام‌اند؟

طراحی زیبا و منحصربه‌فرد

مجهز به ترموکوپل فوق سریع (TOP TIME)

دارای چدنی‌های مقاوم به حرارت و تغییر رنگ

استفاده از ورق استنلس استیل 10-18

ضخامت رویه‌های استیل 0.8 میلی‌متر

استفاده از سرشعله‌های سری (F) و (HE) با راندمان حرارتی بالا

استفاده از شیشه سکوریت نشکن با ضخامت 8 میلی‌متر

درجه‌ی مصرف انرژی A

قیمت گاز رومیزی پرنیان نسبت به سایر محصولات مشابه چه تفاوتی دارد؟

با توجه به اطلاعیه‌ی منتشر شده در وب‌سایت شرکت پرنیان، این شرکت تاکنون هیچ‌گونه افدامی برای فروش اینترنتی محصولات خود انجام نداده است. از این رو قیمت‌های درج شده در سایت‌هایی به جز سایت رسمی شرکت گاز پرنیان که ارائه‌دهنده‌ی انواع مختلف اجاق گار است، فاقد وثاقت است و قابل اعتنا نیست.