قوانین گارانتی

شرایط نصب

روش نگهداری

نظرات مشتری

شرایط ضمانت

راهنمای شکایت

ارتباط با ما

مصرف کننده گرامی به منظور استفاده بهینه از محصولات پرنیان استیل خواهشمند است نکات ذیل را رعایت فرمائید:

پیشنهاد می شود قبل از استفاده از محصول دفترچه راهنمای محصول را به طور کامل مطالعه نمائید.

محصولاتی شامل گارانتی می باشد که توسط خدمات مرکزی پرنیان استیل نصب و راه اندازی شده باشد و شرکت در قبال گارانتی و کسری محصولاتی که بدون هماهنگی با خدمات مرکزی نصب و راه اندازی شده باشد مسئولیتی ندارد.

 لطفا از باز کردن درب کارتن محصول خودداری نمائید. در غیر اینصورت خدمات مرکزی در قبال کسری قطعات احتمالی مسئولیتی ندارد.

راهنماي نصب:

براي نصب محصولات ايليا استيل با توجه به نکات ذيل از دو روش زير مي توان استفاده کرد؛
1- تماس با خدمات پس از فروش مرکزي ايليا استيل با شماره 53136 - 021
2- ارسال حرف R به سامانه 10007924

مدت زمان ضمانت:


- اعتبار ضمانت اجاق گاز از تاريخ نصب 18 ماه مي باشد
- اعتبار ضمانت هود از تاريخ نصب 24 ماه مي باشد
- اعتبار ضمانت فر از تاريخ نصب 18 ماه مي باشد
- اعتبار ضمانت تلويزيون از تاريخ نصب 18 ماه مي باشد
- اعتبار ضمانت سينک استيل از تاريخ خريد 10 سال مي باشد
- اعتبار سينک شيشه اي از تاريخ خريد يکسال مي باشد
- اعتبار ضمانت قطعات تعويض شده از تاريخ تعويض 6 ماه مي باشد
- مدت زمان پشتيباني از محصولات حداقل 10 سال مي باشد.

ارتباط با ما


تلفن دفتر مرکزي خدمات پس از فروش
02153146
انتقادات و پيشنهادات محصولات پرنيان استيل
09128855360

نکات مهم

اجاق گاز :

  • محل قرار گرفتن اجاق گاز برش خورده باشد (طبق ابعاد برش مشخص شده بر روي کارتن)

  • فاصله شير از طرفين حداقل 25 سانتي متر باشد.

  • طول شيلنگ گاز حد اکثر120 سانتي مت باشد.

  • شيراجاق گاز در دسترس باشد

هود :

  • محل نصب هود استحکام داشته باشد

  • خروجي هوا مناسب باشد

  • فاصله گاز تا هود حداقل 65 سانتي متر باشد

  • فر:

    1- محل نصب (صفحات کابينت) بايد تحمل حرارت حداقل 120 درجه سانتي گراد را داشته باشد.

  • 2- قسمت هاي الکترونيکي و کابل هاي استفاده شده بايد به طور کامل عايق شوند.

  • 3- محفظه محل نصب بايد قابليت جريان هوا را داشته باشد و شکاف عقبي حداقل 45 ميلي متر باشد.

  • 4- شير گاز در دسترس باشد (فر گازي – برقي)

  • 5- پريز برق نبايد نزديک به منبع حرارتي باشد و در دسترس مصرف کننده باشد.

  • 6- ابعاد محل قرارگيري فر در دفترچه راهنما  دقت شود. 

A  هزينه نصب : هزينه نصب محصولات ايليا استيل رايگان مي باشد.

B هزينه اياب ذهاب :

هزينه اياب و ذهاب موارد ذيل رايگان مي باشد:

1- اياب و ذهاب هنگام نصب ( هزينه اياب و ذهاب محصولات تلويزيون بر عهده مشتري مي باشد )

2- اياب و ذهاب خدمات تعمير و کارشناسي تا 2 ماه بعد از نصب

3- اياب و ذهاب حضور مجدد نماينده خدمات به دليل کسري يا نقص فني در هنگام نصب

هزينه اياب و ذهاب موار ذيل از مشتري دريافت مي گردد:

1- حضور مجدد نماينده خدمات براي نصب به دليل مشکلات از جانب مشتري مثل عدم رعايت نکات نصب

2- اياب و ذهاب براي تعميرات

3- اياب و ذهاب در تعميرات در مدت زمان دو ماه بعد از نصب به دليل مشکلات به وجود آمده به دليل عدم استفاده صحيح از محصول

C هزينه لوازم مصرفي و ساير خدمات (لوله کشي، سيم کشي ، سوراخکاري) ؛ با توافق مشتري قبل از انجام کار مي باشد.

نصب و تعمير: حداکثر 24 ساعت بعد از ثبت اطلاعات مشتري در خدمات مرکزي ايليا استيل

* نکته : در مواردي که ارائه خدمت نياز به قطعه باشد مدت زمان حداکثر 72 ساعت

1- محصولات شامل گارانتي مي باشد توسط خدمات مرکزي ايليا استيل نصب و راه اندازي شده باشد.

2- ضمانت محصولات شامل تعويض دستگاه نمي باشد و فقط تعويض قطعه و رفع عيب در مدت ضمانت را شامل مي شود.

* تعوض محصول شامل محصولاتي است که غيرقابل تعمير بوده و يا محصولاتي که پس از ارسال گزارش کارشناسي توسط خدمات مرکزي

تائيد گردد.

3- ضمانت محصولات خسارات ناشي از سوانح طبيعي و نوسانات برق و استفاده نادرست و سهل انگاري را شامل نمي شود.

4- ضمانت محصول شامل لوازم فني بوده (لوازم فني لوازمي مي باشد که نبودشان در کار عادي دستگاه اختلال ايجاد کند) و ظاهر دستگاه و قطعات مصرفي دراثر استفاده شامل ضمانت نمي باشند.

5 – ضمانت محصولات تلويزيون، خسارات ناشي از نصب يا به روز رساني هر نوع فايل، نرم افزار و نظافت پنل محصول با هر وسيله يا ماده را شامل نمي شود

6 – ضمانت ساير محصولات فقط شامل استفاده خانگي مي باشد و استفاده صنعتي از محصول مثل استفاده در رستوران و . . . محصول را از ضمانت خارج مي نمايد.

* جهت استعلام از وضعيت گارانتي : ارسال شماره سريال G به سامانه پيامک 10007924

– نکته: ارسال شماره سريال بدون فاصله، خط تيره و … باشد (مثل GAZ205E1352)

به هر گونه نارضايتي از کيفيت محصول، ارائه خدمت و … از جانب مشتري شکايت گفته شده و مشتري مي تواند با ثبت شکايت و دريافت کد رهگيري شکايت خود را از طريق دفتر مرکزي خدمات پيگيري نمايد.

1- خدمات فراهم نشده/ناقص فراهم شده است

2- تاخير در ارائه خدمت

3- آسيب هاي وارده به محصول

4- امتناع از تعهد به ضمانت

5- امتناع از ارائه خدمت

6- اطلاعات نادرست

7- اطلاعات ناکافي

8- قيمت

9- کوتاهي در اجراي تعهدات

10- تاخير در رسيدگي به شکايات

– ثبت درخواست شکايت

– ارزيابي شکايت

– اصلاح عيب

– رفع شکايت

– نظرسنجي

– مختومه شدن شکايت

جهت اعلام شکايت مي توانيد با شماره 53136-021 يا با ارسال C به سامانه 10007924 شکايت خود را ثبت نمائيد.